sila baca blog ini dalam keadaan anda tidak melengah-lengahkan solat.

Thursday 24 November 2011

next activity

so. here we are. tengah memikirkan perancangan masa depan ni. hari tu si idah ada bagitau sama saya (along) yang dia mau buat aktiviti kem pengurusan masa. dia bla and bla and bla sama saya then saya cakap lah yang saya akan usulkan perkara tu sama pihak yang berwajib. sama pihak atasan la katakan. tapi to be exact, saya tidak sure sebenarnya siapa kita punya orang atasan. selalunya saya terus rujuk kepada cik bugiey kita pasal apa-apa hal yang kita mau buat. as kita sedia maklum, dia memang lady boss *ahem*

so, cerita panjang dipendekkan, maka bersetujulah segelintir orang-orang kita. i mean, kita punya member alumni. malah disambut baik lagi tu kita punya rancangan hasil daripada idea kreatif si idah :)

So, makanya. saya dan si ipah akan membuat perbincangan mengenai perkara yang tersebut ini pada minggu ni bertempat di ranau. kebetulan kami pulang sebab hari isnin tu cuti awal muharam. so, yang jauh di mata and dekat di hati tu, jangan jeles la ah mengenai kepulangan patik-patik sekalian ke tanah tumpahnya darahku. hahaha.

hasil perbincangan, akan dibagitau via alumni punya page dan blog. dan oh ya! organisasi baru akan ditubuhkan bagi memastikan segala kita punya pengurusan pasal persatuan kita ni akan berjalan dengan baik dan tidak kondem. sebelum ni okay juga cumanya kita hanya mau kasi bubar and tubuh balik la tu organisasi kita. siapa yang mau re-apply balik dia punya jawatan, silalah memberitahu tanpa segan silu :) akan dipertimbangkan sebaik mungkin. hoho.

okaylah. maka berakhirlah disini update saya pada malam ini. any update pasal alumni or whatsoever, akan dibagitau di kemudian hari.

until then stay tuned!
assalammualaikum and have a good day :)




1 comment:

Aziz Syaidahtul said...

agree dgn re-organize..lps tu sa cr lu dmana ntah kena ltk tu krts kerja kem pengurusan masa